اشیاء اریک بنابراین ، بعداً ، من زمان زیادی را صرف تلاش برای یافتن فرآیند خودم کردم ، در حالی که می توانستم از آن زمان برای ایجاد کارهای ایزومتریک حتی بیشتر استفاده کنم.
می توانید اطلاعات بیشتری از سفارش طراحی کاراکتر را در اینجا مشاهده کنید:

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


نام من Sriram Govindasamy است ، من یک طراح Sr Sr در شرکت Freshworks هستم. من یک طراح خودآموخته مستقر در خارج از چنای هند هستم. من از ایجاد تصاویر عجیب و غریب با داستان لذت می برم و وقتی زمان اجازه می دهد ، برخی از بازی های ویدیویی را بازی می کنم.

من دستم را روی یک شبکه و عملکردی که توسط هایدن آوب تنظیم شده بود ، چاپ کردم و با استفاده از برخی از طرح های شکل اصلی ، فقط برای رسیدن به چشم انداز ، شروع کردم. این عمل می تواند هر شکل صاف را به یک چشم انداز تبدیل کند (نوک Pro: تنظیمات پیش فرض 3D چرخش در تصویرگر از نظر عملکرد بهتر و قدرتمندتر از اقدامات خارجی است و آزمایش با آن جالب است).
من در حال آزمایش آب ها (بدون هدف در نظر گرفته شده) با "شنا" بودم؛ من می خواستم عمق خود را نشان دهم و سپس به نحوه چگونگی اکسترود (که می توانید در تنظیمات چرخش 3D بیابید) شکل های غیر بلاک با "float" (شکل زیر) نشان دادم.

اما همه چیز با رنگ و مواد مسطح کمی کسل کننده می شد. من می خواستم بیشتر از این نتیجه بگیرم و سعی کردم کارکردهای مالیات بر RAM بیشتری را به تصاویر اضافه کنم - مخلوط [اشیاء مخلوط شده ، در Adobe Illustrator] و نتایج فوق العاده رضایت بخش بود "جریان" یکی از عکسهای مورد علاقه من در پروژه است. این به من نشان داد که چگونه نور را با عملکرد مخلوط شبیه سازی کنم.

هشدار داده می شود اگرچه این موارد فقط برای اشیاء کار می کنند. وقتی با شخصیت ها سروکار داریم ، این اقدامات / تنظیمات صرفاً بازی می شوند. مطالعه مرجع کمک می کند تا انسانها به این دیدگاه اضافه شوند. (نکته حرفه ای: ساده ترین راه برای درک نحوه اضافه کردن یک شخصیت انسان دوستانه به کامپیوتر ، نگاه به شانه ها و باسن آنها و تراز کردن آنها با شبکه می تواند یک نقطه شروع عالی باشد)

من از اواخر سال 2016 شروع به امتحان طراحی ایزومتریک کردم و تازه وارد موقعیت تمام وقت خودم شدم و وقت آزاد زیادی برای آزمایش داشتم. من شیفته تصاویر جینگ ژانگ و ایگور کوزاک و چگونگی نمایش یک محیط خرد در محل کار و یادآوری برخی از حق رای دادن های بازی های ویدئویی مورد علاقه من مثل Age of Mythology ، Age of Empires & Rise of Nations بود. این بازی ها من را با این دیدگاه آشنا می کردند ، تا اوایل سال 2010 هرگز نام این تکنیک را نمی شناختم اما همیشه از توانایی آنها برای "شایستگی" بودن مرا جذاب می کردند.

سه سال سریع به جلو بروید و صحنه تصویرگری دیجیتال مخزن تصویر ایزومتریک بسیار بیشتری نسبت به هر سبک دیگری دارد که نوع آن را به "مدرسه اصلی / قدیمی" تبدیل می کند ، اما من به شدت اعتقاد دارم که این سبک نیست بلکه نوع داستانی است که ما با سبکی منتقل می کنیم. کار ما را جدا می کند. بنابراین داستان نویسی خوب را تمرین کنید و احساس راحتی کنید تا از هر سبک / واسطه ای استفاده کنید که می تواند عدالت را به هر آنچه می خواهید بگویید انجام دهید.
تصویر سازی ایزومتریک می تواند ابزاری قدرتمند در انتقال مفاهیم سورئال / انتزاعی باشد. زمانی که باید در درک این چشم انداز سرمایه گذاری کنیم ، کمی طولانی است و مانند هر سبک دیگری محدودیت هایی وجود دارد اما این یک جانور دشوار است اما می تواند به داستانهای تنظیم در مقیاس بزرگتر کمک کند.
پروژه آزمایش ایزومتریک من در واقع به من کمک کرد تا بازی تصویرسازی را در کار خود داشته باشم. ما در حوالی سال 2017 در جستجوی انتخاب مجدد بودیم و بله تصمیم گرفتیم با تصاویر ایزومتریک برویم. بنابراین شما ممکن است هرگز بدانید؛)
می توانید کارهای بیشتری از Sriram را در اینجا مشاهده کنید:

دریبل | @ Zerodot13
اینستاگرام | @ sriram3056

آنا و آرک کجدا
سلام ، ما آنا و آرک کجدا ، تصویرگرانی هستیم که دارای تمرکز بر روی سه بعدی هستند. در حال حاضر ، ما در پیچ کار می کنیم. پیش از این ، ما کارهایی را برای شرکت هایی مانند Bosch ، Mixpanel و Y&R انجام داده ایم.

روند ما واقعا متفاوت از پروژه به پروژه دیگر است.
بعضی اوقات ما مستقیماً به برنامه سه بعدی شیرجه می شویم (به لطف پیش بینی دوربین ایزومتریک شما نیازی به مراقبت از زاویه مناسب ندارید). در موارد دیگر ، ما به الگوسازی های 3D برای اشیاء پیچیده تکیه می کنیم و بقیه مراحل را در Adobe Photoshop و Illustrator انجام می دهیم.
نکته کوچک: اثر "طراحی و تن" در Cinema4d به شما امکان می دهد اگر می خواهید در برنامه دیگری تصویر سازی کنید ، اشیاء سه بعدی را به عنوان وکتور ارائه دهید.
برای شروع تصویربرداری ایزومتریک و تفکیک اشیاء پیچیده بر روی اجزای اساسی ، واقعاً مفید است. شکستن آن به قطعات می تواند اجرای کلی را آسان تر کند.

تصاویر ایزومتریک هم چالش برانگیز و سرگرم کننده هستند.
از آنجا که هیچ چشم انداز و نقاط ناپدیدشی وجود ندارد ، می بینیم که این چشم انداز بهترین راه برای نشان دادن نقشه ها یا صحنه هایی است که داستان های کوچک را روایت می کند. همچنین بینندگان را ترغیب می کند تا جزئیات منظره پرنده پرنده را کشف کنند.
آن را ساده نگه دارید. گم شدن در جزئیات بسیار آسان است. و اگر با زاویه ایزومتریک صحیح دست و پنجه نرم می کنید ، سعی کنید از برنامه سه بعدی برای طراحی استفاده کنید.
می توانید اطلاعات بیشتری از کارهای آنا و آرک را در اینجا مشاهده کنید:

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


از همه هنرمندان دوست داشتنی بخاطر وقت ، بینش و اشتراک گذاری کارهایشان بسیار سپاسگزارم! امیدوارم که شما از بررسی کار آنها و شنیدن افکار آنها به همان اندازه که من لذت بردم لذت ببرید! برای کسانی که به دنبال کشف کارهای ایزومتریک هستند ، باشد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها


بزرگترین مرکز خرید فیلم در ایران طایفه بزرگ محمدانی Kenny Maurice مدرسهکودکم فروشگاه حجره 1 بیت وان معرفی خود اشتغالی ذر فضای مجازی طنز سیاه Andrew